sömn..

Nu är äntligen denna helgen över, den har varit hård.
Det var ett tag då jag trodde mig innehålla alkohol
men det var bara övertrötthetensom tog över.
Jag startade i fredags på coop kl.14.30 till 20.00 sen vidare till
nästa jobb som började 22.30 till 03.45. Efter det tog jag mig hem för 2,5 timmes sömn.
På lördagen började jag kl. 9.30 till 19.30 och på Sirkus jobbade jag från 22.00 till 03.45.
Det går faktiskt bra, men lördags eftermiddagen då jag satt stilla i kassan i 3 timmar
utan någon som helst stimulering var inte direkt helt okey.
Imorgon börjar arbetet igen, jag slutar till och med i rimlig tid! Dett gör ju att
jag måste börja jobba kvart i 7, men det går bra.

Puss godnatt! Nu ska jag gå och få mig lite skönhetssömn!
Det trenger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0