Kvällsmyset..

Nu har jag äntligen fått ventilera mig, skvallrat och skrattat.
Det var saknat måste jag säga..
Och som grädden på moset lagade jag en otrolig kvällsmat
(forttfarande med tanke på vad vi har för ingredienser).
Det såg inte mycket ut för världen, men falsk fläskfilé,
mitt specialpulvermos och en härlig, ganska så improviserad sås gjorde kvällen!
Just nu sitter jag och Ella kvar i vår dubbelsäng och tittar på "Drömkåken"..
ett bra slut på en bra kväll..
 
Imorgon gäller det, då ska det festas! Men framför allt firas!
Ella fyller 20 på söndag, vilket innebär att efter 12 - slaget får hon helt lagligt
vandra in på nattklubbarna i Oslo city!

Sleep well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0