Godmorgon!

Hej alla pigga människor en lördags morgon, solig som denna!
Nu varman mitt emellan två arbetspass, har sovit 2,5 timmar
och sitter nu såklkart med en kaffekopp i handen.
Mina helgen kan bli intensiva må jag säga, men
jag säger som Morgan P; Jag kan allt!

Jag har faktiskt börjat klura lite på hur min tatuering ska se ut.
Detta likes ikka av mor och far min tror jag men dom ångrar sig säkert
när det väl r klart och på plats :)
Jag har gjorde en grundlig skiss till vad som kommer bli min tatuering
längs med midjan, med början under armen  ner till svanken.


 
Jag personlligen tycker det är ganska coolt att kunna säga
att man haft några linjer med i tatueringen=)

Texten, kommer tyvärr som resten av världens, att vara på latin.
"Crea Diem" - Skapa dagen.
Säg vad ni vill men det är precis vad jag tänker göra varje dag.
Ta ingenting för givet, det har man fått lära sig.

Nehe! nu är det dags för Jesica att pallra sig iväg till Coop obs Lören
för ett 10 timmars pass.


Puss och kram, Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Elin

hej:) så fin den är! och att skriva skapa dagen låter jättefint! latin är jättefint, även om det är många som tatuerar på det språket :) pusspuss

2009-03-22 @ 13:10:40
Postat av: Micki

sjuuuuuuuuuuuukt fin jessica

just do it!

<3 <3

2009-04-16 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0