ännu en ensam morgon..

Ja nu sitter jag här hemma och ska göra mig redo för ännu en arbetsdag.
Som vanligt så är här tomt på folk då jag vaknar.
Jag är glad för jobbet jag fick på coop obs, men det hade varit roligt att få umgås med sina roomies.
Ända sedan jag kom hem i söndagskväll har jag bara träffat mina älsklingar i dörren.
Eller så kommer jag hem då alla sover. Våra arbetstider överlappar varanndra.
Det är helt sjukt egentligen, att bo med så många men ändå inte lyckas träffas.

Det är ganska många som undrar om det inte är jobbigt att bo så här många tjejer tillsammans på så liten yta.
Jag skulle väl vilja säga att det är precis tvärtom. Visst vi har våra krig,
men dom går över rätt snabbt. 
Just nu saknar jag mina tjejer så otoligt mycket!
Jag har inte kunnat prata med dom på en vecka! Jag tror jag blir tokig!
Ikväll ska det blli mys, för då slutar jag 17.00!! Det innebär att efter 5 dagar får jag äntligen
umgås med de personerna som jag älskar, och som jag bor i hop med!

Love Love to my roomies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0