Löning i slutet av månaden.

Ja då var det dags för löning och som vanligt går ju allt
precis som jag inte vill att det ska göra.
Jag fick skatta 50% på min lön ifrån biltema för min ej så
omtykta chef från coop inte kan få sin revisor att posta mig skattekortet i tid!
Men men jag ska inte klaga för jag fick två löner till denna månaden,
vilket resulterar i att jag kan lägga undan över 20 000.
Det är helt okey om någon undrar =) 
Så tillslut fick jag belöning för alla de timmar jag slitit som ett djur. 

Jag fick leka lite bartender denna helgen, visserligen
var jag en urusel ovetande bartender, men jag stod bakom baren 
och jag serverade två, inte perfekta, men okey cosmopolitan =)


Nu ska Jess nana, imorgon bär det av till Göteborg igen, jag
ska göra klart det sista av min tatuering. Jag är lite nervös faktiskt, 
av någon anledning.. frågan är om jag kommer kunna somna..
Jaja det går säkert bra. puss och godnatt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0