PARTY NIGHT!





Nu gäller det kvinnor och män, lördag kväll, den lilla svarta, klackar och musik!
Ikväll ska jag och Bella ut med brudarna på Biltema och Ella och Emelie ska
kila iväg på en utflyttningsfest som vi kanske joinar senare...
Mitt problem är dock att Julia, min kära kvinna, som har tagit med sig "plattång number one"
hem till Sverige igen. Detta är illa för kvällens håröde..





Men nu ska vi börja redigera oss och jag ska göra mitt bästaste med dom medel
jag har...vet inte hur det kommer att gå;)
Men någon lock ska jag nog kunna få fram..så länge: Ha de!


Kommentarer
Postat av: Micki

TOOOOOOOKSÖT! =)

2009-08-10 @ 00:31:25
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0