Lördag 11 Juli / Julia flyttar hem :(

Efter en lång och slitsam arbetsdag blev det utgång.
Jag, Bella, Julia och Anine, vi hade en helt perfekt förfest på balkongen tills att
vår granne kom och var dum i huvudet verkligen. Kom med papper och penna
och skulle skriva upp våra namn percis som att han skulle skicka en
lapp hem till våra föräldrar.. Anyway..
Vi fortsatte förfesten utan musik i en timme innan vi
gav upp och begav oss till stan.



Vi gör ett försök att få min klänning att blåsa som Monroes..
Men kameran missar vinden varenda gång, så Anine gör en insats!
Hon blåser in vinden under min klänning!
Haha allt för att hålla sig underhållen i väntan på bussen, haha!
Väl på bussen är det megaknökat! Vi får stå som sillar i en konservburk.
Men när vi till slut får en sittplats får vi en äcklig gnidman brevdid oss.
Han seriöst stod och smygsnuggade sig mot min och
Anines axel och utnyttjade trängseln.
Usch säger jag bara...Usch!

Anine utrycker väl ungefär ögonblicket med sin fina mimik=)




kvällen slutade med att jag och Bella craschade en kill-kväll.
Ultimate Fighting final! Och jag provade även en spikmatta.
Låg stilla i 20 minuter och fösökte förstå...
Jag förstår inte, men min rygg den såg ut som skalet på en apelsin,
alldeles hålig av alla småtaggar som trängt in i min rygg.

Jaja vi tittade på dessa våldsamma fighter..
Det är helt sjukt hur man kan träna som fan på
sin fritid för att gå upp i en sluten ring för att
bli helt sönderslagen..Jag skjönner ikke!

I alle fall...Julia flyttade hem idag med..=(
Så i middags sa vi hejdå till vår lilla vindruva som begav sig
hem till Halmstad igen. Vi kommer sakna henne otoligt
mycket. Det var verkligen synd att hon åkte, men inget jobb
kallade i Norge så då var det mest lönsamt att åka hem och jobba.
Men snart träffar vi vår älskling igen och reser ihop och ser världen.
We love you honey!

Resten av dagen har jag och Bella bara slöat.
Varit så sociala med varsin dator på balkongen!;)


Vi är dom enda som är hemma för dom andra brudarn
har varit i Halmstad denna helgen men dom kommer hem snart.
Och då är vi nästan fullt hus igen (missing Julia)  och kör
igång med nya tag denna nya vecka, money money money!

Jag undrar om jag och Bella någonsin kommer till sängs ikväll..
det återstå att se, slö-rövar som vi är!

Later




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0