Halmstad

Jag saknar halmstad jätte mycket, jag sitter i vardagsrummet tillsammans med Bella, hennes mamma och hennes sovande moster. Tänk att få sitta hemma på altanen nu en varm sommarkväll och bara sitta och mysa med familj och vänner. Kanske slänga något på grillen, spela lite kubb eller bara ta en kall öl=)
Jag måste ju erkänna att jag har hemlängtan, så är det ju. Sommaren är hemma i Halmstad och det är då min stad är som bäst. Då sitter jag i grannlandet och i princip bor på biltema, herregud Jessica!
Dock är jag ju här för mina besparingar inför vår stora resa som snart äger rum=)
På tal om det jag så måste jag verkligen fixa med mina vaccinationer!! Det är säkert en hel del som ska tas...
Och imorgon fixar jag även nytt norskt nummer om det går, har gjort av med allt för mycket på all för kort tid på min svenska mobil.
NU blir det bums i säng så jag kan komma upp och göra mina vardagssysslor när jag för en gångs skull jobbar vanlig arbetsdag.


Modeller Bella och Jessica=)

Finns det en skönare känsla än att vara barfota på grönt gräs eller på en sandstrand?
För oss fin-kännare är den underbar..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0