Halmstad, bring me some love!



Jag ska hem till Halmstad om mindre än en vekca nu!
Asså längtan är stor, speciellt när man inte gör annat än att vandra i regn
och jobbar mitt i veckodagarna...
Eller hade värmen funnits här hade nog livet kännst en smula lättare.
Tänker tillbaka på min och Bellas dag på Bygdöy...saknar..
Värme, sol, hamn, hav, himmel,bikini, frukt, filt, musik och en bästa vän...
Varför kommer inte stunder som den igen?





Jag hoppas innerligt att Halmstad har värme att erbjuda när jag kommer
för jag behöver sol och bad och krogrundor i sommarklännning =)

Jag hoppas att det kommer bli en underbar vistelse
innan jag behöver åka hem och jobba ihjäl mig igen.
Jag har inte direkt kännt av sommaren så jag
hoppas att moder natur nu tillåter mig njuta.

Feel the summer...?


Kommentarer
Postat av: Malin

Att jag oxå längtar till älskade halmstad eller? Fy fan! Vill bara hem nu nu nu !! Se at the job biatch! ;) smack *

2009-07-24 @ 09:28:39
URL: http://maalinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va inne och snokade för att lista ut när du kommer hem, här fanns ju mer än jag ville veta t om. Du kommer inte ha det lätt här hemma med den mentaliteten, varning för galet festliv! Lätt galnaste sommaren i mitt liv! hah =) Längtar tills du kommer.. Keep me informed! Puss / Luddeeeee

2009-07-28 @ 10:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0