Trott pa det nu!

Jag ar trott pa Asien. Jag vill harifran! Snalla kan dagarna bara rulla pa nu sa att Australien ar om ett ogonblick!
Asien ar verkligen jatte mysigt och jatte harligt om man ar och semestrar och verkligen bara vill slappa pa en strand eller i en stad. Men om du ska ta dig runt i asien och fardas fram och tillbaka och har mycke pa din lista du vill bocka av sa blir man ratt trott pa den har delen av varlden!
Ingen organisation, tider finns inte direkt att passa. Ingen vet nagonting och man kan inte gora sig forstadd for engelskan suger i det stora hela. Trott pa det!
Jag har lart mig pissa i hal i marken och jag har lart mig att inte reagera nar odlor springer precis overallt och insekter av alla slag flyger omkring en. Men dalig struktur och ordning gar inte att vanja sig vid. Det ar bara sa strangt.

Sa idag flyger vi till Singapore for att kunna ta flyget darifran tillAustralien imorgon! Det ska bli sa javla harligt! Jag langtar sa! Antligen ska vi fa vistas i solen och slippa regnperioder och moln. Nu ar det mega hetta som galler och skona surfstrander som vantar..
jag langtar!!

Men orangutangbebisen ar sot i varje fall!



Kommentarer
Postat av: Titti

Såååå söta ni är på bilden!

Kram Titti

2009-12-07 @ 06:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0