Fast i Singapore!

Ja igar kl. 20.20 lyfte det planet vi egentligen skulle flugit med, men nej da ar det ju krangel igen!
Vi kom inte med vart flyg for leverantorerna strulade med vara flygbiljetter...
Nu sitter vi och vantar pa att var resabyra ska ringa oss och ge oss en flygtid. Undrar bara hur lang tid det ska behova ta. Det som ar annu jobbigare ar att vi ar 7 timmar fore lilla Sverige sa vi far inget svar forrens pa eftermiddagen da landet i norr vaknar.
Jag vill lamna Asien och komma till Australien nuuuuuuuuu!
Jag orkar inte vara har langre!

I ovrigt har jag inforskaffat en ny ipod nano 16Gb och en ny mobil sony ericsson W980:)
En gamal modell men jag kan inte aga fina grejer det gar bara i kras. Manniskor i min omgivning vet vad jag pratar om ;)
Jobbigt att jag inte kan anvanda grejerna annu bara..men men i Australien sa!

Ha de, ha de!










Kommentarer
Postat av: mamma

lider med dig ,hoppas flygbiljetterna ordnar sig snart ,älskar dig puss mamma.

2009-12-09 @ 07:09:25
Postat av: Titti

Skickar en spark i röven på er så ni kommer iväg nångång!!!! Men ni har ju ett helt halvår på er !!!

2009-12-09 @ 18:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0