Snart är det dags

Japp allihop, snart är det dags för Jessica att märka sig för livet.
Jag har inte direkt varit duktig och gått ut med datum tidigare. Det är
jag glad över nu. Det blev mer spännande såhär.
Men jag kan avslöja att det är inom en månads radie, så då är
det som sagt snart dags...=)
Och jag kommer i framtiden få göra något jag aldrig gjort tidigare,
köpa underkläder och bikini som passar ihop med tatueringen.
Så spännande...

Just nu har jag bokat biljetter hem. Nästa helg ska jag hem och
hälsa på min underbara familj och äntligen få färga mitt hår.
För er som hängt med på de senaste bilderna kommer detta
kanske som en lättnad, ja det gör det för mig med=)

puss och kram så länge, nu ska jag kela med min familj!

Kommentarer
Postat av: Annica

då får du antagligen träffa adde :)

2009-04-26 @ 21:38:37
URL: http://kekkene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0