Regnar...

Jag sitter just nu hemma på Helgesengate helt själv en regning eftermiddag..
Det enda jag kan tänka på är hur otroligt mycket jag saknar att få måla..
Att få skapa och pyssla med foton och scrapping..
Jag behöver ett nytt projekt, något att pyssla med när det regnar en dag som denna..
Nu har jag ordnat med tatueringen, den är färdig och klar,
 nu väntar jag bara på att få den fäst på min kropp.
Tatueraren redigerar den visserligen så att den inte blir för kluttrig och full
med små detaljer som senare kommer se dumt ut.
Men det är roligt att ha gjort den från grunden i varje fall..=)
När Sofies man var här fick jag äran att designa ett motiv som han senare kommer
att placera på sin surfing bräda, ganska skoj faktiskt=)

Men mitt största verk är nog ändå husvagnen som jag har målat.
Samma husvagn som jag anlände till student balen i.





   


Ge mig lite sol, ge mig en ledig eftermiddag, ge mig en pensel,
en tavla och en uppsättning med ny färg...så blir jag nöjd.

Motivationen finns redan,
ge mig bara en chans att använda den.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0