Händelserikt?

Nu sitter jag åter igen famför datan och väntar på att bara få komma till jobbet.
Det finns egentligen inte mycket att säga, förutom att jag faktiskt sagt upp mig.
Japp, i måndags sa jag upp mig ifrån Coop obs Lören. Nu tar mitt liv ny riktning;)
Jag ska bli en biltemare! Jag byter både mönster och färg och blir blodröd istället
för fesblå-rutig. Det allra roligaste av allt är att detta blir mitt 5:e jobb på
4 månader. Å jo här i Norge händer det grejer.
Hittills har jag arbetat som larmförsäljare, utan framgång.
Jag gav det inte direkt en chans=)
Jag har arbetat inom kantine också, ett uppdrag inom top temp.
Efter det fick jag Sirkus, en nattklubb, och Coop.
Nu är det helt enkelt dags att kliva ur min coop vana,
och tur är väl det för nu får jag fler timmar och mer betalt=) Jippie!

Jag kommer hem denna helgen med! Just nu håller jag på att kriga lite
med min chef om att slippa jobba lördag, vilket jag nog inte riktigt kommer vinna.
Så antagligen kommer mitt anlete att vara i Halmstad på söndag tidigast.

Ha det göy så länge så höres vi!
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0