En eftermiddag på Aker brygge

5/4 - Jag och Annica tog oss ner till Oslos hamn, Aker brygge.
Idag var solen varm och stark, men framförallt fanns den med i väderleken.
 Jag behöver knappt säga mer, bilderna talar för sig själva..






På kvällen rökte vi vattenpipa och käkade pizza framför en härlig film. En
lyckad helg för två systrar som sällan ses numera.
Jag har saknat det lilla livet, och jag vet inte när jag har möjlighet att ta mig till
Halmstad igen för att hälsa på mina nära och kära.

Puss och kram kära syster, vi ses snart igen!


Kommentarer
Postat av: Annica

Tack syster! Jag fick reda på en massa skitsnack den helgen. Ha det bra och jobba hårt! Älskar dig, hjärta.

2009-04-13 @ 19:42:47
URL: http://kekkene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0