Tjohopp tjohej - 080125 - 26

Ja nu är man allt bra trött...det har varit en underbar helg med mycket
alkohol, firande och gratulationer.
I fredags blev det förfest hemma hos sofie, galet som alltid..
På kvällen kikade vi på Vincent vicious som spelade på B&B
med vår lilla Stjärna på sen(JULIA).
Jag blev bjuden på drinkar och shots och på något vis hamnade jag på
scenen för en födelsedagsvisa från publiken :) 
Efter det bar det av till måstenson där jag dansade resten utav kvällen. 
                          


          image8
                  På bild med blivande bal dejt!



På lördagen var det kalas hemma hos mig
med vänner, släkt och bekanta.
Det blev mat, tårta alkohol och paket..
Innan vi skulle ta oss in till stan åkte vi till Bellas mamma och det
slutade med att vi blev kvar och festade där med, as skoj..

Väl inne i stan gick vi till BM och shottade mer än vad jag
vanligtvis gör sammanlagt på en månad, hahaha..
men vem kan motstå tequila tabasco, det som är så gott..
 
På något vis hamnade jag på måstenson denna
kvällen med..ochjag måste bara säga att det är väldigt roligt
 att se sig självpå bild dagen efter...


image9image10image11


Särsklit när man hittar sig med någon man varken
sett eller träffat i hela sitt liv....efter det här är
 jag alltid beredd på överaskningar.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha, NU förstår jag vad du menade :P

2008-01-31 @ 17:23:20
URL: http://oneseventysix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0