Hej hopp gummi snopp!

Ja gott folk nu var det dags för lite uppdatering äntligen..

Jag har fått mina klagomål men nu är jag igång.

Jul och nyår har ju redan seglat förbi, shit va

fort allting går och inte händer det mycket i halmstad för det.

Sofie min har kommit tillbaka ifrån sin resan i filippinerna,

hon är kolsvart, knappt att man blir avundsjuk ju!

Och jag kan tänka mig att grabben hennes är ännu mörkare.



I Lördags var vi och firade vår egna lila brutta Julia som fyllde 19.

Vi kidnappade henne kl 16:00 och överraskade henne med laserdome.

Alla var nybörjare och vi hade verkligen as roligt! Sofie såg ut som om hon

hade målat sig med lera i ansiktet när vi kom in i neonljuset, så brun var hon.

Efter vår vilda runda bland alla gångar blev det en fika på vattenporten där vi

firade julia och kom fram till att det skulle bli

fix fix hos jessica och sen utgång.

Det blev en najs kväll, jag fick tillbringa den på mårtenson med min man :)

Efteråt blev det lite tjafs i pastavagns kön, ja man gillar ju inte folk som

tränger sig skulle man väl kunna säga. När vi väl fått vår mat begav vi oss

hem till martin..natti natti..




Söndag...följande hände:

vi sov

vi vaknade

vi sov

vi vaknade

vi vilade en stund

vi segade

vi reste oss ur sängen

men la oss igen

vi vilade

vi gick och handlade

vi åt frallor och kyckling

vi somnade

vi sov

vi duschade

vi vilade

vi tillbringde 2 minuter till att få upp en Coca Cola flaska, de va jobbigt!

vi vilade lite till

vi åkte och handlade hamburgare

vi åt

vi kollade film

vi slumrade

piggnade till

somnade

vi sov....

Kommentarer
Postat av: sofie

haha! vilken underbar söndag- precis så som den ska va! love u

2008-01-22 @ 09:37:59
Postat av: Amanda

det låter som om du hade en mycket mycket varierande dag! haha

2008-01-22 @ 16:57:15
URL: http://amandalinne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0