Frisk morgon

Idag börjar jag inte skolan förrän kl. 11 så jag var duktig och 
 
gick upp tidigt för en morgon promenad.

Det var faktiskt riktigt uppfriskande, bättre än jag kunnat tro...

och nu funderar jag faktiskt också på att börja gå till Amsterdam.
 
Min brud Ella har skaffat en stegräknare och mäter stegen varje dag.

Hon måste gå minst ett visst antal varje dag och om ca 4 månader

har hon gått så långt som till Amsterdam :)  

Det låter inte så tokigt så jag ska nog skaffa mig en stegräknare jag med,

Ella lilla vilket inflytande du har på mig..;)



Jaja ha det så härligt denna morgon nu ska jag äte frukost..

puss, kram & nyp i stjärten..

Kommentarer
Postat av: martina

ella är obehagligt bra på att påverka...blir nästan lite rädd för henne ibland. Grattis så mycket i efterskott föresten! glömde nog säga det sist vi sågs:D

2008-01-29 @ 19:09:54
Postat av: amelie

Grattis i efterskott bruden!

2008-01-30 @ 13:53:26
URL: http://endelavmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0