Hej för första gången!

Jaaa..då var det dags att göra som alla andra en gång till.. bli ännu mer osocial och skaffa  en blogg!
Alla verkar kommentera och förgylla sina dagar med ett par extra rader,  så nu tänkte jag braka på med mina livsupplevelser som formar mig.

När jag ändå är igång och delar med mig kan jag berätta om vad som händer Jessica en dag på jobbet.
En vanlig dag som alla andra, en 40 årig gubbe ställer sig framför mig och ler, medans jag registrerar hans varor, hör jag:

- Hej, jag har tappat tre tänder kolla, och mannen gapar och jag ser att han saknar tre tänder mitt i käften, vad säger man då?

- Jag tappade dom innan idag och ja det är ju inte så roligt, men som tur är kan jag spara dom för då blir det billigare att reparera eller hur?självklart håller jag alltid med mina kunder samtidigt som jag denna gången hoppades innerligt för hans skull att det var löständer det handlade om...Så jag får ha en tand konversation med en kund vilket jag aldrig trodde kunde hända, och jag avslutar med de exakta orden:

- lycka till med tänderna, ett uttryck som jag aldrig trodde jag skulle använda.

Med andra ord är en helt vanlig dag på jobbet utan lärdom men full av nya knäppa upplevelser... 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

alltid lite utvecklade att arbete på coop. VÄLKOMMEN TILL BLOGGVÄRLDEN MIN PRINSESSA.

2007-12-03 @ 13:02:37
URL: http://emeliemajalinnea.blogg.se
Postat av: Sandra Jotic

Wohooo.... så gulligt.... men man blir väl ändå inte osocial! Pusss

2007-12-03 @ 13:02:44
Postat av: tobbe

YEY jessica go blog! =)

2007-12-03 @ 13:18:22
URL: http://tobbekvarnen.blogg.se
Postat av: Hampus

Haha du e grym Jessica, shysst att du skaffat blogg ;)

2007-12-06 @ 18:23:09
URL: http://hampuscarlsson.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0