Vilka jävla armar

Jag ligger i sängen och försöker somna, men jag har träningsvärk överallt förutom benen som har fått vila sedan i torsdags. Så det är svårt att lägga sig till rätta. Men det går bra, jag är bara lite bekymrad över morgondagens mobilitet. Axlar, skuldror, mage och rygg är ur funktion..




Efter morgonpasset med Bella tog vi en härlig frukost och sedan delade jag till mig en hårklippning och slingning på lets deal. Det var en sliten tveksam liten salong men jag körde på. Min frisör lyckades slinga håret i 2 färger - vitt och gult. Men vi la en toning i håret så det blev bra i alla fall. Jag kan allt från hennes barndom till idag. Av någon anledning tyckte hon att de två timmar vi spenderade tillsammans passade bra till lite personlig historia. Och vad gör man? Jo, jag var livrädd för att vara oartig och skapa negativ energi runt slingningen så det är klart att jag lyssnade och kommenterade. Men det borde väl vara så att frisören intresserar sig i sin kund, eller? 



Nu är det läggdags i alla fall, godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0