Moder natur

Idag jobbade jag söder om Stockholm. Jag visste väl att det hade börjat snöa, men inte så vilt! 
För det första parkerade jag bilen 10 minuters promenadstid bort på morgonen, för det andra var det fullt snöoväder. Jag hittade nästan inte bilen.
Men tillslut var jag framme, då var det bara till att dra fram hårdhandskarna och börja borsta bort snö på den stora rutan. 
När jag äntligen satt redo i bilen och skulle slå på gps på mobilen då dör den... Alla vägskyltar (om man kom körande från söder till norr) var igensnöade. 
En biltur som skulle tagit 20 minuter tog 50 minuter... Tillslut kom jag hem. 

Moder natur gör som hon vill, vi har inte en chans! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0