Härlig sommargrillning...

Det tog sitt lilla tag att få igång elden. Knatte och Tjatte lyckades missa att man inte kan lägga ny kol på blöt gammal kol.... Men till slut så löste vi kvinnor problemet. Den enda man vi hade med oss var givetvis den person som satt ner och drack öl under hela grillningen, alltså inte mycket hjälp där. Dock många "klyftiga kommentarer".
 
Säg inte att det inte blev en bra grillning ;)
 
Här har vi den brainstormade lösningen på den mest effektiva grillningen.
 
Vi körde en "grillinvigning" utav grillplatsen vid vår kära kära Brunnsvik. Här satt vi och pratade om sommaren som låg framför oss och vad vi skulle göra härnäst. Tänk att min Halmstads vistelse redan är över och att jag idag flyger tillbaka till Stockholm.
Se upp huvudstaden! Jag tar med mig morsan!;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0