Abrahamsberg

Nu börjar vårvädret sakta, och väldigt osäkert, ibland dyka upp...
Då är det en ren självklarhet att jag, kvinna med tid över, tar stora prommenader och lär känna mitt bostadsområde. Så nu har jag prommenerat runt i Abrahamsberg, lärt mig hur väldigt fort man går till Alvik. Och så har jag undersökt denna välomtalade Äppelvik. I mina ögon är Bergshamras Brunnsviken 1000 gånger vackrare.. men  jag fick lära mig efter min prommenad med Ella att bostadsområdet är väldigt mysigt. Någon dag när jag letar hus skulle jag absolut kunna bosätta mig i Äppelviken! Som någon över 60 brukar säga - den som lever får se.
 
Mysigt är det att få prommenera och komma ut i alla fall oavsett när våren planerar att dundra in.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0