Nehepp..

Tydligen var det ändringar i schemat på den lilla studion, så ingen yoga för mig. Jag som ville hoppa på tåget. Men men, får spana in nästa pass. Jag tog mig i kragen i alla fall och körde ett ordentligt pass på gymmet. Jag kände mig dock som en bit lammkött. Hungriga vargar överallt... Men jag är hemma och säker.
 
På vägen hem ösregnade det. Många hade säkert fått mega panik, men jag tyckte bara att det var en sån befrielse att få promenera i regnet. Jag kanske är en av få, men för mig kan en dags regn nollställa all oro och alla tankar och bara låta mig få starta om. Jag får nya krafter, känner livet. Underbart!
Jag drömmer mig alltid bort till ett liv på varmare ort. Men innerst inne behöver jag alla årstiderna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0