Gör det till en lek

Jag har kommit på exakt vad jag ska använda denna hösten till. Jag kallar mitt projekt för Allmenbildning 2013. Det är dags att ta tag i det nu alltså. Ända sedan jag tog studenten har jag ägnat mitt liv åt att vara "ung och dum" rent ut sagt. Jag har fortfarande gjort många bra saker, det finns absolut ingenting jag någonsin skulle ångra. Varken pojkvänner, tatueringar eller alkohol intag.
 
Mitt problem är att jag inte tar till mig mer nödvändig information än jag behöver för att klara dagen. Och det är ju inte jättebra i längden... Jag är inte intresserad utav nyheter egentligen, eller sport, inte heller bloggare eller vilka nya filmer som kommit ut. Om någon skulle fråga mig om vilka intressen jag har så finns det inte något riktigt svar på den frågan. Ärlig talat så borde jag rankas som en utav det tråkigaste människorna i världen, herregud!
 
Men nu tar vi tag i det!
Så från och med idag så kommer jag att tvinga mig själv till att lära mig någonting nytt. En sak var dag. Och jag hoppas att denna vägen hjälper mig att hitta ett större intresse för det vi kallar allmänbildning och hobby. Jag tänker utmana mig själv, göra allting till en lek som i slutändan bara ger mig allt godis.
Varje dag kommer jag att publicera mina nya erfarenheter eller min nya reserch. Hoppas ni finner det som bra läsning vänner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0