Summerburst

Jajemensan, jag ingick i den stora hysteriska mängden i hele två dagar.
Vi började på fredagen och styrde upp världens förfest hemma hos mig och Tobbe. Micki hade varit väldigt flitig och gjort mycket förarbete genom att bilda en Summerburst - facebook grupp. Det resulterade i många glada flickor på min balkong.
Jag och Emelie hade kokat ihop lite sangria som var helgens energi intag mer eller mindre. Två stora grytor till 3 personer, man kan väl säga att vi alla tre fick vår dos.
 
 
 
Fest på balkongen var det! Vattenpipan bolmade och ur bålskålen skopades det upp glas efter glas,
TAGGA TAGGA! ;)
 
Full rulle rakt in på Stadion och sen var kvällen igång. Det tog nog 3 sekunder så var hela gänget splittrat och sprang som yra höns åt olika håll. Jag och Åsa hamnade på ett sidospår in bakom scenen. Just då börjar det spöregna och vi såg att alla sprang runt med ponchos, det var ju bara att sätta fart efter sådana!
Vi hittade skydd men också en massa annat på vägen! Haha, älskar kaus!
 
 
 
 
Sedan drog ju klart kvällen igång på riktigt...Det var såklart ALL IN!
 
 
MIna finaste tjejer i världen, tack för en grym Summerburst!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0