Magisk sommar

Jag har verkligen haft en helt underbar sommar. Det speglar sig nog ganska så tydligt på bloggen.
Inga inlägg, inga uppdateringar = jag har inte haft tid!
 
Jag slutade jobba på Scorett i slutet utav juni och nu är det mitten av augusti. Snacka om långledigt!
Så 1,5 månad av total frihet. Sommaren kan sammanfattas med: Fest, sol, skratt, vänner, alkohol.
Jag har hunnit med Halmstad, Göteborg, Gotland, Stockholm såklart och skärgården. Mamma och Annica har hunnit vara uppe en sväng i Stockholm för att se hur jag bor och för att shoppa lite. Vädret har varit magiskt, det var länge sedan jag upplevde en så varm och härlig sommar. Få dagar med regn och många dagar med sol och bad.
Alldeles alldesels underbart som Askungen säger.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0