En kväll på Kungsgatan


Ingen vet vad som riktigt hände här, men Danne värmer upp inför kvällen...


Min Birthday-buddy! Danne fyller också år den 26 januari. Kvällen innan satt vi på "Bullen - Två Körgare" och utnyttjade dragningskraften till fullo. Grattis till oss!


Danne fick en ny bästa vän också.



Dom busade hela kvällen tills...


Lenny hittade min Playboy-bonny.



Laura och Julia teamade i Alias - men dom lyckades inte lika bra som jag och Mario! Wooop!


En norrman i sina bästa år... Nico kommer alltid och sätter guldkant på vardagen;)


Jag fick en jättefin födelsedagstårta av Laura och Mario! Tack folks! Det var faktiskt den enda tårtan jag fick fylld 23. Så tack tack tack mamma! :)


Kvällens festprisse tog en sväng inom toaletten när vi kom hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0