Halmstad it is

Sommaren kommer bli helt underbar, jag känner det ända ut i lilltån. Då, då är det sant;)
Jag har varit sjukt duktig på sista tiden. Jag och Danne med. Vi har röjt runt i trädgården på Hällkistevägen 9. Så nu är trädgården good to go med bara lite uppföljande arbete. Underbart underbart. Jag hade en sjuk träningsverk i skuldrorna på lördagen men sedan smälte det bort i svett och solbränd hud.
Senast idag målade jag en del på altanen som nu ska målas om. Imorgon bitti är det full fräs tillbaka hem till mamma och pappa igen. Det är mycket att förbereda inför fredagen, eller morgondagen kan man ju säga nu 01.38.. Jag ska fortsätta att måla (försöka att inte få målafärg på rumpan igen) och sedan hjälpa mamam lite med maten till studenten + städa huset. Ojojoj vad jag inte ser fram emot det men jag håller fast vid titeln hjälpsam dotter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0