Emmie är också mamma!

Jag har aldrig haft ett smeknamn. Alltid kallats Jessica hela mitt liv tills att mina vänner började kalla mig för "Mamma". Just för att jag alltid styr upp och fixar ting som behövs göras. Och nu har jag träffat ännu en mamma. Emmie lagar mat åt mig, gott som fan! Vi har nu två kockar i köket. Helt underbart. Mamma 1 och mamma 2! I love it!Dock har vi ont om cash och vill ¨åda hålla god diet vilket blir jävligt svårt nu i februari. men vänta bara när mars lönen kommer:)
 Förresten tjejer - Ella och Bella - Jag och Emmie snickrar lite på den helgen ni kommer, det kommer bli sjukt kul!
Ella och Bella kommer om mindre än två veckor!! My babes! Mammorna kommer ta hand om er!

 


Kommentarer
Postat av: ak

Pimp!

2011-03-01 @ 13:42:12
URL: http://kekkene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0