E6:an

Nu har jag börjat dagen med att i två timmar och tio minuter glida fram över den välkanda motorväg som sträcker sig från Malmö till Oslo. Jag ska inte säga att dom två första timmarna var jätte jobbiga, jag somnade och sov i princip hela vägen så det var helt okey.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra av den övriga tiden.. nu när man är vaken är det inte riktigt lika roligt..
Men jag får väl sitta och drömma mig tillbaka till mina underbara, otroliga minnen med mina tjejer:)



Så här så turen ut. Mamma följde oss runt vare krök. Ny nål följd av tråd efter varje ny destination. Kolla in USA eller. Som vi körde! Tur att det var unlimited miles på bilen.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0