Heeelloooo




Nu har jafg fått börja öppna själv och ta hand om allt som behövs göras helt själv i 8 timmar. Det känns faktiskt skönt att få komma igång och ha ett ansvar och en plikt igen. Det var längesedan man var tvungen att passa tider och hålla ordning på allt. Jag tror det är nyttigt att börja starta upp den biten i livet igen. Känns som att den gick lite förlorad när man gled runt med backpacker väskan på ryggen.

Pappa ringde mig idag också när jag precis skulle öppna. Så mysigt att prata med lilla pappi igen, och han fyller snart år med! Herregud! Året är mot sitt slut. Det påminns man om då pappa fyller år sent.
Hoppas du har mega skoj med den nya iphonen!

Nu ska jag hem och mysa med Martina!!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: ella

hola kvinna!

Vad är de för lya som du bor i nu, har noll koll typ. ansvar fixar du bejb, man behöver typ det för att inte tröttna. Saknar dej, hade vart najs med en litn reunion typ nuuu. palla november eller. haha. Jaja, får väl stå ut. Puuuss

2010-10-04 @ 19:45:10
URL: http://thisisella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0