Min lilla Poppe!


I förrigår fick jag reda på att min lilla hund inte mår bra utan skriker högt ibland och ligger och gnäller så fort han rör på benet. Jag hoppas att han snart mår bättre. Han är ju trots allt 14 år och det är svårt att inte bli rädd för det värsta.
Igår var mamma och syrran hos veterinären och dom nämnde ingenting illa mer än att han antagligen har en ledstukning/slitning. Så vi ska först börja med smärtstillande för honom.  Jag hoppas min lilla vovve klarar sig bra! Och jag hoppas att han lever tills han blir i vart fall 16 eller 17! Min lilla Poppe!


Kommentarer
Postat av: Annica

Han var en riktig kämpe! Trotts att han var nerdrogad så skulla han streta emot. Stållehund :)

2010-11-03 @ 13:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0