"Tacos night" i Playa del Carmen!

Hola!

Idag har varit en mysig dag.. Jag har fat tklar amig sjalv forasta halvan da de andra tjejerna var ivag och badade med Delfiner. Lite trakigt att jag inte foljde med men ibland har backpacking sina ekonomiska nackdelar.
Jag grater inga floder for det jag har ju anda fatt simma men vilda delfiner i Nya Zeeland och det ar for mig helt otroligt! Det var magiskt om nagot..
Hur som helst sa lag jag pa stranden sjalv och chillade tills tjejerna kom runt 1 tiden.  Dar lag vi alla sex och drack vara Coronas och njot av det underbara Mexico! Mexico ar btw valdigt underskattat! Har finns allt! Plocka bort mexikanerna och slang in asiater och det kanns som att du ar i ett finare Asien! Allt ar sa fint bara! Och inte alls allt for dyrt for en vanlig resenar:)


Imorgon ska tjejerna dyka runt en o - Cozumel - och jag ska sjalv ligga dar pa stranden och steka:) Det ar dags for lite solbranna nu.  Man kan ju tro att vi har haft all tid i varlden att sola och bli bruna men sa har det verkligen inte varit. Vi har haft 2 solperioder och det var i Sydney och sen i Rio de Janeiro. Nu kommer vi till den tredje solningen sa det blir press pa stranden..;) Man vill ju inte garna bila runt i USA som Dracula:)



Och ikvall kara lasare sa ska jag och mina tjejer ut pa mexikansk restaurang och kaka akta mexikansk mat! Det ska bli sa mysigt sa! Men vi klagar ju inte pa de underbara plockmats buffeérna dom har pa stromarknaden!

Nu ar det njutning till 100%!!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: mamma

tack för födelsedagskortet,fick kortet från nyaseland igår.härligt för dig att kunna slappa och sola.du fick ditt skattebesked igår,där har du en hel del extra pengar att vänta.kan vara bra att veta,eller hur?saknar dig,puss från mamma.

2010-03-31 @ 05:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0