Internationellt körkort!

Idag har varit en fixar dag. Jag fick ordning på alla bankgrejer jag behöver ordna.
Och sen så köpte jag en rese handduk. Som ska torka fort
och är lätt att packa ner. Vi satt inne på Soda en stund. Emelie
hoppar in extra denna veckan. Så det blev en liten
kaffe stund och tjejsnack=)

Sen var det dags för körkortfix. Internationellt körkort
kan ju vara bra när man ska köra bil utomlands. 230 kr. kostar
det om det är någon annan som ska göra det.
På Motor männen, tror jag det var.
Det ligger bakom Rejmes, vid brandstationen.
I alla fall, när jag skulle betala med mitt kort så
la typ maskinen av, roligt nog. Men vi hittade manualerna till
kostmaskinen så Ella och mannen som hjälpte oss stod och bläddrade
efter hur man gjorde en kvitto kopia. Deras försök slutade med att
det drogs ytterligare 2 kr från mitt kort. Haha, bra försök Ella men jag skulle
aldriggöra dig till min ekonomi ansvarige..;)
 Men förhoppningsvis gick det bra.
Annars lär vi nog få ordning på det,
nu har jag ett Visa kort att leta upp!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0