Nu kör vi

Hej hej, äntligen har jag samlat ihop några minuter för att hinna ventilera mig.
Det har hänt en hel del sedan jag senast lät fingrarna springa iväg.

Jag var hemma för två veckor sedan och spenderade tid med familjen,
hälsade på mormor och farmor och farfar. På något vis verkar dom sakna mig mer
nu när jag åkt än när jag bodde hemma. 
 I påskas hade vi middag hos min farmor och farfar som vanligt, jag var
ju dock i Oslo då och deltog inte. När alla skulle sätta sig så reste sig farmor och
tog bort en tallrik från bordet. Hon gick ut i köket och satte sig ner och började gråta.
Min mamma och syster följde efter och undrade vad det var som var fel.
Då sa hon att hon tyckte det var jobbigt att få duka av en tallrik från bordet.
Jag tycker bara att det var så himla sött att hon reagerade så starkt över att jag inte
var där, bara för att hon visste att jag var i Oslo.
 
Det blev en härlig festrunda tillsammans med Sandra och Lovisa på lördagen och
på söndagen så blev det Väla med mamma och Annica. Jag gjorde min shopping för
hela året i princip, så nu har jag inte lov till att shoppa någonting!

På tisdag var det dags.....då tatuerade jag mig.
Ja kära vänner ryktena är sanna, Jessica Kovac har numera bläck i huden för livet!
Den är dock bara halvklar, så det är ett besök till inom en och en halv vecka.

Ja det gjorde ont, men vill man vara fin så må man lida pin.


I övrigt så har jag slutat på coop och börjat på Biltema som är en så mycket
bättre arbetsplats. Sköna männikor, så mycket bättre kunder. Visst
jag fattar inte ett skit när någon kommer och ska ha någon del till en vattenledning
på norska, men det går greit de! Redan första dagen fick jag jobba över 3,5 h så
mina arbetsmöjligheter verkar lovande!

Nu kära vänner är klockan mycket och jag måste verkligen komma i säng.
Jag är en utarbetad, bakfull kvinna och jag trenger sömn.

Natti natti!
PS. Bilder på tatueringen publiceras snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0