Mamma och pappa i Oslo.


 


Min vecka började med att mamma och pappa kom upp till Oslo
för att se hur jag och tjejerna hade det och bodde och så. Sen var
dom ju klart sugna på att se Oslo lite med =).
Tyvärr hade vi verkligen riktigt otur med vädret, det regnade hela måndagen.
Men vi bet ihop och satt till och med utomhus och åt i ren trots! Visserligen
med tak över huvudet och värme lampor brevid. Vi satt på fårskinns
plädar på en fin lite restaurang på Aker brygge med blickarna ut över hamnen.
Så lite kos var det =).  Efter det tog vi, envist, en båttur ut till Bygdöy trots att regnet
trängde innanför kragen. Till kvällen satt alla tjejer och familjen Kovac i vardagsrummet
och skrattade gott åt Hipp-hipp. Dom har verkligen humor för alla.







På tisdagen blev det lite finare väder, så efter en bacon/ägg frukost så begav vi oss
till Holmenkollen där satt vi i solen och blickade ut över staden med en varsin
räkmacka i handen. Helt okey för mig kan vi väl säga! och så latjade vi klart
lite med mamma och pappas nya systemkamera=)
Efter den mysiga turen tog vi oss till Vigelandsparken som verkligen ser så
annorlunda ut i solbad full me blommor. Inte alls som när jag och Annica var
där tidigt i våras. Annica kunde tyvätt inte vara med denna andra gången och vi saknade
henne verkligen, men vi fick ju snart träffa henne igen=)




Vid tre tiden satte vi oss i bilen och körde hem till samma gamla Halmstad igen.
Japp damer och herrar jag har varit i Halmstad vecka 31, och kul det hade jag!
Synd för er som missade det..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0