Underbar weekend!

Mina tjejer har varit här på besök! Det har varit underbara få timmar kan jag säga! Ella kunde bara stanna tills söndag eftermiddag! Men enligt henne var den 6 timmats tågturen väl värd det! Och jag hålller verkligen med!
Jag och Danne hade anordnat ett litet tjejkalas till deras ära. Och vi drack frozen mojitos och strawberrydaiquiris i plastkopp med lock och sugrör!;) Lovely saturday night!



Det var Jag, Bella, Ella, Micki och Bitte som körde. Vilken kväll! Tack brudar!



Söndag var det bara jag och Bella som drog på. Vi var först på Champange provning på Tea Lounge och smakade på Mercier, Moët, Moët rose, Veuve Cliquot och Don Perignon.
Det passade våra smaklökar fantastiskt bra.

Kvällen fortsatte på Tea Lounge och sedan vidare till Manolo.
Det blev också en jävligt bra kväll! Enda nackdelen var att jag tappade rösten.
Men den är på väg tillbaka nu;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0