THK har blivit ett tema



Detta har jag kluttrat fram under mina ensamma hemma kvällar.
Man skulle väl kunna kalla det för lite efterforskning, eller
fantasi flöde. Jag försöker på något vis att hitta min stil och
vad jag kan lägga tyngd på.
Vi får se vad som står på menyn härnäst;)


Ikväll på middagsmenyn såg det lite ut såhär.


Jag älskar verkligen pasta och potatis, men det är ju livsfarligt om man
ska tappa kilon inför bikini säsongen! Så här kämpar vi emot! Borde ta mig själv till
gymmet oftare bara;)
Min chef sa häromdagen att jag såg så söt ut i ansiktet, nu när det blivit lite rundare.....
INTE helt det jag siktar på. Jag satsar ju gärna lite mer på motsatt effekt!
Det startar med kost. Nyttigt, sunt och absolut inte diet! Kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0