Kära pappis

Idag har jag pratat med min pappa:) Det var så längesedan.
Vi pratade lite om sommaren och han ska hjälpa mig och Danne att köpa en billig skruttbil
som kan klara av en tur i Halmstad. Vi har båda fått jobb i Svea nu och är sugna på en sommar med lilla torg och Tyløsand.
Boendet verkar vara ganska så ordnat också. Det verkar som att jag och Danne ska ta ett gästrum hos farmor och farfar, då dom bor i en stuga under sommaren. Det hade faktiskt varit perfekt, nära till stan, stranden och mamma och pappa:)

Nu längtar jag hem till hela min underbar familj som troligtvis är den bästa i världen! Tack för att ni alltid ställer upp før mig allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0