fruktig morgon

Under de senaste 2 veckorna har jag börjat med morning shake.
Det innebär att jag har börjar använda den fina blendern, som Daniel gav mig i inflyttningspresent, för att göra oliak typer av frukt shakes. Eller smoothies, milkshakes  till och med!
Det är också så lätt att slänga i sig när man är helt nyvaken och ska till jobbet. Verkligen helt perfekt för frukost eller mellanmål.  


Den allra godaste hittills måste vara den ni ser på sista bilden. Mango, jordgubber, avokado och banan.
Viktigt för mig är att alla ingredienser är naturliga. Jag har inte tillsatt något socker eller någon annan typ av krydda. Bara rena frukter blendade med kall mjölk. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0