Alltid full rulle

Jag har verkligen haft så packat schema den senaste tiden. Det behöver inte nödvendigtvis vara en massa tider jag måste passa, men en himla massa samtal att ringa om resa, tele2, jobb, boende och allt vad det är!
Att jag inte skrivit på ett tag betyder bara att jag har haft fullt upp verkligen! Helt slut. Bara idag har jag tagit mig upp tidigt, halv 11. Det kanske inte låter så tidigt, men om man slutar jobba klockan halv tre på natten och ska hinna varva ner efter jobb, så är det en sträng uppstigning. En nästan 2 timmars lång träning och sedan raka vägen hem för lite städning.
Jag har också bara idag handskats med Tele2, Resia och Skatteetaten Norge. Jag är helt slut körd i både psyke och fysik! Och så ikväll är det 10 timmars pass med full bar som gäller... Jag behöver vila lite nu känner jag!

Så myspys, middi middi!

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Jessica,



Vi på Tele2 hoppas att du fått svar och hjälp med dina frågor. Annars får du gärna höra av dig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2

2011-04-17 @ 11:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0