Da var det dags..

..för lite foto uppdate! Nu äntligen kommer dom efterlängtade resebevisen!
Så ni som suttit och bitit naglarn av er kan slappna av nu och se vart vår färd har fört oss;)




Här är vi ute och äter på en mysig restaurang i Darling harbour.
Ibland får man lyxa till det!








På sightseeing i Sydney såklart!!



På vägen ner tilll Great Ocean Road klappade vi vilda kängurur och
tog en härlig glass i den sköna solvärmen!





On the "Great Ocean Road"!!





Här tar vi vår första kalla öl i Melbourne, i Harris bar!
Välkommna till Melbourne, hopp in i batun direkt!;)


Kommentarer
Postat av: mamma

härliga bilder.roligt att se hur du har det.snygga shorts !!!!!har du handlat mycket?det har du säkert.pappa är fortfarande i stockholm,kommer nog hem på fredag.annica har full fart på träningen,vill vara snygg i bikini i sommar.hon ska köpa biljett till en festival i malmö,fiesta tror jag den heter.hon ska dit och tälta med flera av sina tjej och kill kompisar,ett stort gäng.det blir nog en riktigt rolig upplevelse för henne.ska snart gå till jobbet,puss gumman från mamma.

2010-01-21 @ 07:19:07
Postat av: sandra

Klart att jag kommenterar, följer ju din och er blogg ivrigt. Måste ju se att ni lever, samt få se era uuuuuuuuuuuuuuunderbara bilder!

Fin du är vännen (men du får absolut INTE GÅ NER MER), riktigt nice solbränna =)



Självklart är jag hemma i sommar, jag börjar plugga i augusti. Så fram tills dess har jag vikariat här på Ragn-Sells ;-)



När åker ni till Nya Zeeland?

Puss & kram <3<3<3

2010-01-21 @ 14:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0