Mer om Jessica?

Jag har gått runt och tänkt. Hur mycket vill man veta om en annan människa egentligen? Hur mycket vill man att en bloggare blottar sin insida? Vill man ha detaljerade gynekolog besök svart på vitt eller ska vissa saker censureras? Finns det gränser på vad som blir vulgär läsning, finns det gränser? Eller får man skylla sig själv för att man tar sig in på bloggen?
Väldigt suddigt det här.
Jag tror dock att jag tillhör den lite mer frispråkiga gruppen som gärna talar högt och tydligt om det som är roligt, intressant eller också skrämmande.

På sista tiden har jag blivit mer och mer öppen med vad livet erbjuder mig och har kapat gränser för vad som faktiskt är okey att prata högt om. Blyghet saknas...

För er som inte läst mellan raderna: Jessica har förändrats och det är ännu oklart vad hon plötsligt kan spotta upp att läsa. Så känsliga personer varnas;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0