nu börjar jag lite smått

Jag har väldigt länge sagt att det är dags för mig att börja måla. Nu ska jag faktiskt ta tag i det på riktigt. Det kanske tar lite tid men så länge jag har ett mål! Ikväll så slängde jag ihop något lite kreativt medens jag lyssnade på de otroligt väl upprepade piano tonerna som ekade i vår bostad.
Tobbe har bestämt sig för att lära sig "What are words"....På fyra timmar ikväll plus fyra timmar igår
har kan klarar av introt och nästan refrängen....mina öron dom blöder. Men vad gör man inte för sin roooomie!
Nu när vi ska gå och lägga oss upptäcker han att man kan koppla in hörlurar istället....
Jag ska inte klaga, det har varit en strålande första vecka i den nya lyan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0