En vecka senare..

Vad har Jessica gjort under de 3 veckorna hon har varit i Stockholm?
Jo...Det började med ett studentboende i Ellas student korridor och nu har jag och Tobbe, min nya sambo och gamla baldejt, fått en lägenhet. Vi flyttar in på måndag i vår härliga lya med utsikt över hela Stockholm! Det kan inte bli bättre! Vår lägenhet ligger i Bergshamra inte långt från T-banan med bara 10 minuter till stan.
 
Jag har lyckats få en deltid på Scorett på Drottninggatan som börjar nästa vecka! Helt underbart! Sedan har jag också fått jobb på Sturehof. Det blir till en början en liten match för jag har aldrig arbetat med matservering innan. Men hittills har det gått strålande bra och alla är såklart underbara människor, vilket gör allt mycket lättare:)
 
Här har vi mellanbaren som är min största utmaning. Men vi vet väl alla att jag kommer klara detta galant?;)

Kommentarer
Postat av: Jotic

Heja heja! Du är en riktig kämpe :-)
Och vad roligt att du och Tobbe blir sambos, hälsa så gott & lycka till i huvudstaden :-)
kram

Svar: Hej gumman! Ja jag ska hälsa honom. det kommer bli kanon kul och du är sjuukt välkommen! Ring innan du kommer till Stockholm så kanske vi kan ordna en sleep over hos oss:)
Jessica

2012-09-03 @ 18:58:58
Postat av: syrran

Grattis hjärtat! Är stolt över dig :) min grymt braiga syrra!

2012-09-04 @ 10:15:15
URL: http://kekkene.blogg.se
Postat av: Ida Karvonen

Stort Grattis till dig Jessica! Du kommer att fixa detta bra! Så skönt att du fått både jobb och bostad. Du är driftig och duktig! Stora Lycka till kramar från Ida med familj

Svar: Tack så mycket! Ja jag hoppas på det. Och jag hoppas verkligen att allt är super bra hos familjen Karvonen. Vem vet, kanske vi ses inom en snar framtid:)
Jessica

2012-09-08 @ 13:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0