Min lilla Anya

Min lilla fis farmor hon ligger fortfarande på sjukhuset.
Läkarna lyckas inte lista ut vad det är som händer med henne. Dom tar ständigt nya prover och kommer fram till ingenting... Tydligen är det någon form av infektion i kroppen, men vad är oklart.
Så min lilla Anya kan inte äta utan ligger med dropp.
Jag önskar henne allt gott i världen och jag hoppas att hon snart blir friskt igen. Världen är inte den samma med en
sjuk farmor. Hon som alltid är så pigg och glad och otroligt driftig och duktig.
 
Jag tror absolut att hon kommer bli bra igen, men det är bara jobbigt nu när jag inte kan sitta vid hennes sida och pussa henne i pannan och säga att allt snart kommer ordna sig.
 
Men hon är omgiven utav läkare och sjuksystrar i alla fall, bättre kunde det inte ha varit egentligen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0