Jessica Bakar

Igår var jag stor bakare. Jag free wheelade lite när jag, på beställning, skulle baka en äppelpaj.
Det var ett jävla liv i soffan kvällen innan. Någon...var sjukligt sötsugen och hade bestämt sig för att jag skulle springa ner till Ica för att införskaffa ingredienser och sedan sätta igång.
 
Snäll som jag var serverades en kiwi-äppelpaj 24 timmar senare. Och det var inget fel på den! Det enda som klart saknades var lite kanel, annars gjorde jag ett förbannat bra jobb!
Så denne någon ,det vil säga Tobias Kvarnsäter, ska vara fruktansvärt nöjd med livet, samt att jag öppnde upp mitt hjärta för att få hans smaklökar att höjas till skyarna!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0