Vi gjorde det tillslut!

Jag tog mig ut i Stockholms förort någongång för en månad sedan och införskaffade en vattenpipa. Jag fick en jättefin, precis lagom i stroleken, nerpackad i en liten låda. Perfekt för transporter till förfester så att säga;)
 
Så Jag och Bella körde en grym invigning i fredags. Det blev lite halvtorkad tobak då det var allt Bella kunde få tag i på kort varsel. Jag införskaffade en engångsgrill som vi lät brinna innan vi snodde en kolbit och la som kol för pipan. Så ett tips till alla er som inte får tag i vattenpipa kol, elda en hel engångsgrill så ska ni se att ni får fina glödande kol bitar! Se bara till att använda kolen på en gång, annars svalnar det av och då är det kört!;)
 
Så tack för en grym fredag Bella!:) Det var precis vad vi behövde känner jag! Snart kör vi igen, då med ett nytt vin tycker jag! Vi kan köra vinprovning i kombo med pipan;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0