SHM!

Imorgon gäller det, Swedish House Maffia! Jag ska gå in så hårt alltså! Det kommer bli en grym kväll med Ellas man Wisam och hans härliga grabbar, plus att Tobbe och Malin nu också är med! Imorgon är det fest!
 
Mitt slitande religions plugg är över, Tobbe har haft sitt prov och jag måste säga att vi hade en grym genomgång på religionen igår. Tack vare att jag har läst på  - som fan - så kunde vi tillsammans sitta och diskutera de olika frågorna och frågetecknen på vägen. Vilket jag tror var sjukt givande för Tobbe som inte behövde bolla mot en vit vägg. Men idag på provet låg klart bollen i hand händer.
För mig har det mest varit en utmaning att hinna lära mig allt samtidigt som jag jobbar heltid och tränar 3 ggr i veckan! Det har faktiskt varit givande och allmänbildande kan man säga:)
 
Imorgon är det konsert och fest och på lördag är det arbete som gäller. Men inte vilket arbete som helst, utan jag ska faktiskt jobba på Friends Arena då! Yes, Swedish House Maffia dag två för mig - dock lite mindre pepp, men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0